Hasznos Infók
Néhány fontos részletre nem árt gondolni, amit a helyszín, és egyéb szolgáltatók lekötése előtt egyértelműen tisztázni érdemes:
A zenekar létszáma
Egy jó zenekar műsora rengeteg gyakorlás, próba során áll össze, és minél nagyobb létszámú a zenekar, annál inkább igaz ez! Hogy ki mekkora zenekart bíz meg, az függ az igényektől, ezenkívűl nem utolsósorban a pénztárcától is. Ha nagyobb zenekarra gondoltok, mindenképp olyat válasszatok, akik stabílan mindig ugyanolyan felállásban vállalnak zenélést (ugyanaz az öt, vagy hat összeszokott zenész). Nem hiszem sok jóra lehet számítani egy alkalomra összeverbuvált csapatnál. Például "Szervusz, Józsi vagyok, a gitáros" "Szervusz, Gábor vagyok, ma én fogok dobolni". Persze lehet ilyeneket olvasni a neten: "A zenekar létszámát a megrendelő igényei szabják meg, egy főtől akár nyolc főig". Én azért nem ajánlanék ilyen alkalmi, ki az aki éppen ráér formációt!
A Terem befogadóképessége
Ha csak lehet, ne válasszanak olyan helyszínt ahová nem fér be egy terembe a násznép, a tánctér, és a zenész vagy DJ felszerelése,eszközei. Sokszor előfordul, hogy az étteremvezető bevállal hetven főt, mikor hatvan fővel is zsúfolt lenne. A násznép, és a tánctér széttagolása két különálló helyiségre mindenképp kerülendő, mert a bulihangulatnak biztosan alátesz.
Hangerő az esküvő időtartama alatt
Időnként a kiválasztott helyszínen "elfelejtenek" szólni, hogy a hangerőt valamelyik kekec szomszéd, vagy hotelek és panziók esetén a szállóvendégek miatt este tíz óra után radikálisan limitálni kell. Hangsúlyozom nekem csak egy mozdulat a hangerő csökkentés, de alig hiszem hogy egy zsebrádió hangerejével összejön az igazi buli Feeling.
DJ, vagy zenész helyigény
Nekünk minimum 5 négyzetméter, de optimálisan 6 négyzetméter területre van szükségünk, valamint a közelben legalább egy 220V, 16A csatlakozásra. Komplett hangosítással, valamint fénytechnikával rendelkezem, ezeket saját magam szállítom, és szerelem be.
Étel, és ital fogyasztás személyünkre
Mivel esküvők esetén a felkészülési időnket is beleszámítva akár tizenkét órát is eltöltök, megköszönjük ha biztosítanak számunkra alkoholmentes üdítőt, valamint egy tányér fogást valamikor a vacsoraidő közepén. Nem igénylünk ülőhelyet a vendégek között, nekünk bárhol megfelel.
Az esküvői vacsora, és buli időtartamára hasznosítható infók:
Zene a vacsora időtartam alatt
A vacsora teljes időtartama alatt diszkrét hangerővel kellemes háttérzenét biztosítunk, főleg örökzöld melódiákból, természetesen figyelembe véve az Ifjú Pár, és a vendégek ízlésvilágát.
A nyitótánc
Ma már nincs kőbevésve mi legyen a nyitótánc, ez teljes egészében szabadon választható. Lehet egy romantikus lassú, vagy egy klasszikus keringő, vagy egy kis latin, de lehet akár vicces, stíluskavalkádból egyénileg összeállított mix is (Ez utóbbi azért lehetőleg ne legyen hat percnél hosszabb!)
Menyasszonytánc
Ehhez mindenképp közismert csárdásokból öszeálltott egyveleget ajánlok, akkor is ha alapvetően nem preferált a mulatós műfaj, a vendégek ízlésvilága ismeretében. Persze azért másban is meg tudunk egyezni.
És még számos megbeszélni való........
Mivel még annyi minden egyéni kívánság, elképzelés szóba jöhet, ezekről majd szót ejtünk egy személyes, baráti beszélgetés során.